• Writer's pictureTapio

Tiedote 26.12.2021

Etelä-Suomen aluehallintovirasto on valitettavasti antanut määräyksen keskeyttää toiminta määräajaksi 28.12.2021 - 10.1.2022. Tänä aikana nykyiset aikataulujen mukaiset harjoitukset ovat tauolla. Tämä sulku ei koske alle 18 vuotiaita harrastajia. Joten mm. Hapkido juniorit jatkavat toimintaansa normaalisti 9.1.2022 alkaen. Viimeiset 1,5 on ollut haastavaa aikaa ja olemme tehneet kaikkemme näissä pandemia oloissa mitä olemme voineet tehdä. Kuten mm. - harrastajamääriä on rajattu omatoimisesti koko pandemian ajan - uusia jäseniä on otettu mukaan vain muutamia - siivousta ja siivousvälejä on tehostettu sekä tiukennettu - päivittäiset kosketuspintojen desifioinnit - ja paljon muuta Iso kiitos teille kaikille kun olette olleet mukana mahdollistamassa että toiminta on voinut jatkua. Mitä nöyrimmin pyydämme että kaikki harrastajamme pysyisivät jäseninä jotta pääsemme pahimman yli sekä voimme jatkaa sen jälkeen toimintaa täydellä "teholla". Ystävällisin terveisin, HMAC- tiimi

182 katselukertaa0 kommenttia